Ervaringen van klanten

Deze ervaringen zijn gedeeld door klanten die hun hypotheek bij Moneywise hebben geregeld.
10,00A Daoudwoensdag 7 september 2022
Over onze dienstverlening
Jerry en de Moneywise team hebben mij goed geïnformeerd en geholpen looptijd gedurende van de hypotheek. De hypotheek aanvraag was bij de hypotheekverstrekker enkele dagen uitgelopen, maar werd gedurende deze periode goed geadviseerd en up te date gehouden. Ik kon voor elke vraag bij hen terecht en werden zaken heel snel en goed gehandeld/doorgezet. Ook denken ze heel graag mee aan mogelijke oplossingen.
10,00Gerwindinsdag 6 september 2022
Over onze dienstverlening
Goede deskundige hulp, altijd een correct antwoord op mijn vragen. Tevens goede communicatie over de verloop van het proces.
10,00Abmaandag 29 augustus 2022
Over onze dienstverlening
Gezellig, goed bereikbaar en zeer professioneel, komen de afspraken na! Zeer behulpzaam ook belangrijk: humor.
10,00heer van den Boschdinsdag 19 juli 2022
Over onze dienstverlening
Zeer deskundig en altijd goede adviezen en snelle afhandeling.
10,00Wimmaandag 18 juli 2022
Over onze dienstverlening
uitstekende begeleiding, duidelijke adviezen over welke acties er ondernomen moeten worden. Prima follow-up
10,00BAMvrijdag 15 juli 2022
Over onze dienstverlening
Fransois is cummunicatief, correct, deskundig. Hij denkt mee in oplossingen en reageert adekwaat.
8,00Dionnemaandag 11 juli 2022
Over onze dienstverlening
Jerry dacht goed mee, was redelijk goed bereikbaar, de aanvraag verliep soepel.
10,00heer Diependaalmaandag 11 juli 2022
Over onze dienstverlening
We zijn goed geadviseerd, in ons traject voor de aankoop van onze nieuwe woning.
10,00Renémaandag 4 juli 2022
Over onze dienstverlening
Marije is een meedenkend persoon, andere collega's ook, duidelijk in uitleg. Niets is teveel
8,00Kaymaandag 27 juni 2022
Over onze dienstverlening
de service is goed. persoonlijk e.d. er zijn twee punten die beter zouden kunnen: 1. de doorlooptijd was erg lang. Dat komt door de geldverstrekker. hierdoor waren documenten verlopen op het moment van beoordeling. als deze doorlooptijden zo lang blijven dan zouden jullie daarop kunnen gaan anticiperen bij toekomstige aanvragen. door bijvoorbeeld te zorgen dat werkgeversverklaring, loonstrook, UWV e.d. enkele dagen vóór het indien ververst zijn. opdat je niet later weer vertraging oploopt. 2. wij kregen van een medewerker terugkoppeling dat er een probleem was met de aanvraag op vrijdagmiddag om 16.20. Die medewerker kon ons niet vertellen wat het probleem was of hoe we het konden oplossen. Dit is niet chique. Dat kan en moet echt beter. Of je zorgt dat iemand belt met een compleet verhaal of je belt niet en doet het na het weekend. Nu kregen we vlak voor het weekend te horen dat er een probleem is maar dat niet bekend is hoe/wanneer het is opgelost. Vervolgens moet je namelijk 2 dagen wachten voor meer informatie. Dan hoor je dat liever pas ná het weekend.
laad meer reviews
Contact
Contact
X
Vragen, of advies nodig?

Heb je een vraag of wil je graag advies? Neem contact met ons op. Onze medewerkers helpen je graag!

Bel ons
Vandaag open tot 17:00
Lijfrente & Pensioen 085-760 7600
Hypotheken 085-760 7610
Verzekeringen 085-760 7600
Mail ons
Je ontvangt reactie binnen 2 werkdagen
Lijfrente & Pensioen info@moneywise.nl
Verzekeringen info@moneywise.nl
App ons
Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 online 06-835 45 662
Geen koffie, wél een cookie

Op Moneywise.nl regel je je financiële zaken online. Je krijgt bij ons geen koffie, maar we plaatsen wel cookies.

Maak hieronder een keuze voordat je verder gaat.
Of lees ons cookiebeleid

logo Moneywise.nl
... bel ons met al je vragen 085-760 7610
volg ons Moneywise.nl op Facebook Moneywise.nl op LinkedIn Moneywise.nl op Twitter Moneywise.nl op Youtube